Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schapen vulwol

  • Marja

    Hallo allemaal

    Ik heb voordelig schapen vulwol gekocht van iemand en nogal veel, dus ik wil wat kwijt. Het is gewassen, superzacht en licht creme, mooi voor viltpoppetjes of dieren mee te vullen. of voor de poppen en beren maakrsters onder ons. Als je interesse heb kun je me altijd mailen, ik doet het vanaf 1 ons voor €1,25, 1 pond €5,50 en 1 kilo €10,00. En dan komt er verzendkosten bij, bij een pons en een kilo is dat €6,75. Voor vragen mail me maar, het gaat best snel weg!! Ik heb nog 8 kilo over.

    groetjes Marja

  • Marion

    Hallo Marja,

    Hoewel je bericht al een maand geleden geplaatst is vroeg ik me af of je nog wol in de aanbieding hebt. Zo ja, dan zou ik graag minimaal een pond willen bestellen.

    Ik wacht je bericht verder af.

    Met vriendelijke groet,

    Marion Vrijdag

  • Marja

    Hallo Marion Vrijdag

    Ik weet niet of je nog vulwol wilt want door operaties van mijn man en ziektes van mij ben ik een tijd niet geweest!! Je kunt me altijd privé mailen!

    groetjes Marja

  • Mirjam

    Hallo Marja,

    je berichtje is alweer van een tijdje terug, maar misschien heb je toch nog wat vulwol over? Ik heb interesse voor 1 of 2 kilo.

    Hartelijke groet,

    Mirjam

  • ellen

    Ook ik heb belangstelling voor een kilo vulwol. Ik hoop dat het er nog is.

    hartelijke groeten

    Ellen

  • Marja

    Hallo Mirjam en Ellen

    Sorry dat ik een beetje laat ben maar ik heb nog steeds vulwol te koop hoor, je kan me emailen hoeveel je wilt hebben!!

    groetjes Marja

  • ellen

    Hallo Marja,

    Sorry dat ik weer zo laat reageer maar ik was mijn bericht door alle drukte weer vergeten. Ik zou graag een kilo vulwol van je over willen nemen.

    Je bent toch niet Marja uit Leeuwarden? Als dat wel zo is dan wil ik het ook wel ophalen.

    groetjes Ellen

  • Marja Feijen

    Ik heb nog wel een kilo wol voor je maar helaas woon ik aan de andere kant van de dijk in Heerhugowaard, dus ophalen zal niet meevallen. Het kan niet door de brievenbus dus er komt €6,75 verzendkosten bij en 1 kilo wol kost €10,00. Als je het wilt kunt je me privé mailen op m.feijen@quicknet.nl

    groetjes Marja

  • marianne

    Hi Marja, heb je deze wol nodig, ik zou wel 4 kilo willen, mvg Marianne 0639215637

  • vera boortman

    Ik wil wel 2 kilo vulwol kopen. Hoe gaan we dat regelen?

    Groet Vera.