Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

een heel jaar rond

  • esthertje500

    ik ben al voorzien van een boekje

  • kokkie

    Heeft iemand voor mij het basispatroon van de popjes van mieke stenders ,,een jaar rond ,,Ik wil graag het margrietje maken maar heb alleen het aankleedpatroon. groet kokkie

  • Sabine T'Seyen

    dag fijne handwerkers

    Ik ben al zo lang op zoek naar de patronen van Mieke Stender.

    Graag zou ik er de seizoenentafel in de klas mee verrijken. Ik smelt helemaal weg van al die mooie mutsjes op de poppenhoofdjes.

    Ik betaal natuurlijk de onkosten.

    Binnen een paar dagen is het grote vakantie en dan kan ik me helemaal in de popjes steken.

    Alvast bedankt.

  • Sabine T'Seyen

    Marja Schreef:

    ——————————————————-

    > Als iemand het boekje nog zoekt ik heb hem en kan

    > hem zo via de mail toestu

    Dag Marja

    Het zou een fijne verrassing zijn als je me ze kon toesturen naar sabinetseyen@hotmail.com

  • Heidi

    Dag Marja,

    Kan je mij ook het boekje via mail toesturen aub?

    heidi_vandyck@yahoo.com

    Alvast bedankt!

  • Lies

    Dag Marja,

    Als he tkan zou je mij dan ook het boekje eens per mail kunnen sturen?

    Alvast bedankt!

    Lies

  • Lies

    mijn emailadres is: lc@hotmail.be

    Lies

  • jacqueline

    beste Danie,

    ik zie dat jij kopieën van het boekje van Mieke Stender verkoopt.Je zou me erg blij maken als je voor mij ook de moeite wil nemen.

    het is zo moeilijk om het boekje te vinden en er staat zoals ik heb gehoord een heel leuk kastanjekindje in.

    voor in de peutergroep waar ik werk ben ik sinds kort begonnen popjes te maken. Het is heel leuk om te doen en geeft veel energie om het enthousiasme te zien.

    uiteraard vergoed ik de kosten die je maakt.

    wil je het even laten weten…

    jacqueline.edeling@xs4all.nl

    lieve groet Jacqueline

  • jacqueline

    hooi Ris,

    ik zie dat jij kopieën van het boekje van Mieke Stender verkoopt op cd. Je zou me erg blij maken als je voor mij ook de moeite wil nemen.

    het is zo moeilijk om het boekje te vinden en er staat zoals ik heb gehoord een heel leuk kastanjekindje in.

    voor in de peutergroep waar ik werk ben ik sinds kort begonnen popjes te maken. Het is heel leuk om te doen en geeft veel energie om het enthousiasme te zien.

    uiteraard vergoed ik de kosten die je maakt.

    wil je het even laten weten…

    jacqueline.edeling@xs4all.nl

    lieve groet Jacqueline

  • Marja

    Hallo

    Ik heb de patroontjes van Het hele jaar door op mijn computer staan, kan ze zo doormailen!!

    groetjes Marja