Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

uitverkoop viltpakketjes en materiaal

  • Evelyn

    Ik ruim mijn viltpakketjes (en viltmaterialen) op, degene die niet helemaal mijn smaak (meer) zijn verkoop ik.

    In de aanbieding heb ik:

    * Pottepopje heks, de witte engel (nieuwprijs €6,95) voor €3,50

    * Moppie (geel), bibi (nieuwprijs €14,95, maar bijna niet meer te verkrijgen) voor €7,50

    * Zandmannetje, amaranth (nieuwprijs €14,95, maar bijna niet meer te verkrijgen) voor €7,50

    * Patroonblad Jan de wind/ Morgenrood/Nachtvrouw - Ell van Oort voor €2,00 p/st

    * Verdwijnstift wit, clover (nieuwprijs €6,50 p/st.) voor €3,00 p/st. (nog 3 stuks op voorraad)

    * 4 joydesing spaarpunten voor €1,00

    Alle spullen die ik aanbied zijn nieuw en ongebruikt. Als iemand interesse heeft in meerdere artikelen

    sta ik open voor een passend bod. Voor interesse kun je mij een e-mail sturen: evelynspoppen@gmail.com

    groetjes Evelyn

  • sandra kers

    hoi evelien,

    ik ben op zoek naar een boekje van mieke stender/eyssen een heel jaar rond.

    heb jij deze toevallig in je bezit en zou je die willen verkopen??

    groetjes sandra kers

  • Evelyn

    Hoi Sandra,

    nee helaas, ik heb het boekje wel, maar ik ben nog steeds een actief poppenmaakster dus dat wil ik zeker niet weg doen. Dus daar kan ik je helaas niet aan helpen.

    Hopelijk kun je het nog ergens vinden! Succes met je zoektocht!

    groetjes Evelyn

  • Debbie

    Hallo,

    Ik heb wel interesse in het pottepopje en het partoonblad van Ell van Oort. Heb je het nog? Wat is de totaalprijs incl verzenden?

    Groetjes,

    Debbie

  • Evelyn

    Hoi Debbie,

    ik het alles nog liggen, wil je 1 patroonblad van Ell van Oort (zo ja welke) of alle drie? Alles kan in een enveloppe, de verzendkosten zijn 1,38.

    Zou je me even een e-mail willen sturen, dan kunnen we adressen e.d. uitwisselen.

    groetjes en bedankt,

    Evelyn

    evelynspoppen@gmail.com