Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gezocht viltclub in Utrecht/H'sum

  • Marjo

    Hoi, ik ben op zoek naar mensen die één per week of twee weken gezamenlijk willen vilten (nat/droog), poppen en seizoentafelfiguren maken, borduren etc.

    Zelf vilt ik nu ruim 8 jaar, dus de techniek beheers ik. Daar ik lid ben van een landelijke viltgroep ken ik wel mensen die vilten, maar zij wonen ver weg.

    Ik ben op zoek in de regio (Utrecht/Hilversum/Amersfoort) naar een groepje mensen die het leuk vinden om op regelmatige basis bij elkaar te komen.

    Bij locatie denk ik aan een café (ala Stitch 'n Bitch op vilttoer) of om beurten bij de mensen thuis.

    Het gaat mij vooral om samen bezig te gaan, tips en ervaringen uit te wisselen en leuke mensen te leren kennen :).

    Wanneer je interesse hebt of deelneemt aan een soortgelijk groepje, laat dan iets van je horen.

    Groetjes Marjo

  • Kim

    Hallo Marjo,

    Zelf ben ik pas net begonnen met vilten en seizoentafelfiguren maken, maar het lijkt me erg leuk om dit regelmatig met anderen te kunnen doen. Ik woon in Hilversum en ben wel geinteresseerd, is er inmiddels een groepje?

    groeten Kim