Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

een heel jaar rond

  • Danie

    ik ben al een hele tijd op zoek naar het boekje van mieke stender

    wie o wie zou me daar aan kunnen helpen

    ik hoor het graag

    Gr Danie

  • Janine

    Ik heb het boekje in bezit, het is helaas niet meer in de winkels te koop.

    Het boekje hou ik graag zelf, maar je mag kopieën uit het boekje van mij.

  • Danie

    o als dat zou mogen

    ik vergoed natuurlijk de kosten

    mijn email is troela74@gmail.com

    ik hoor graag van je

  • Iris

    Hallo Janine,

    Ook ik ben al tijden op zoek naar dit boekje, helaas is het onvindbaar. Is het misschien mogelijk om ook wat kopiëen over te nemen? Uiteraard tegen de gemaakte kosten! Mijn e-mail is flowier@gmail.com. Ik hoor het graag, alvast dank!

  • Ris

    Hoi Iris,

    Ik heb het boekje ook en heb het gescand, dus ook digitaal (cdrom). Is dat misschien een idee? Alleen een cdrom en portokosten.

    Gr. Ris

  • Trijntje

    Hoi Ris,

    Ik las jou bericht op internet over het boekje, een heel jaar rond van Mieke Stender. Ben zelf ook al een tijd op zoek naar dit boek, maar kan het nergens vinden.

    Heb je misschien nog een cd-rom, waar het boekje op staat en wat zijn de kosten dan.

    Groetjes, Trijntje.

  • Barbara

    Je mag mij mailen! Groetjes, Barbara

  • mandy

    ik verkoop het boekje voor 10 euro, ik heb nog veel meer op marktplaats gezet

  • Summer

    Beste Mandy,

    Als het boekje nog in goede staat is, wil ik het boekje graag van je kopen.

    Mail me a.u.b even terug.

  • summer

    Ik was vergeten te zeggen dat ik een ‘gezocht’ advertentie gezet heb op marktplaats, onder de rubriek hobby& vrijetijd, vilt. Op die advertentie kun je ook reageren